היילו גייסה 120 מיליון דולר

2 אפריל, 2024

מאז הקמתה בשנת 2017 היא גייסה כ-340 מיליון דולר. הכריזה על מאיץ העיבוד החדש Hailo-10, המאפשר לבצע משימות בינה מלאכותית יוצרת עתירות עיבוד (GenAI) באבזרי קצה חסכוניים בהספק

חברת היילו (Hailo) מתל-אביב השלימה גיוס הון בהיקף של 120 מיליון דולר, במסגרת סבב הגיוס השלישי שלה שהחל בשנת 2022. בפעימה הקודמת של הסבב הזה החברה גייסה 136 מיליון דולר, ובסך הכל מאז הקמתה בשנת 2017 היא גייסה כ-340 מיליון דולר. פעימת המימון הנוכחית הובלה על-ידי משקיעים קיימים וחדשים, בהם משפחת זיסאפל, גיל אגמון, דלק מוטורס, אלפרד אקירוב, חברת ההשקעות DCLBA, Vasuki, OurCrowd, Talcar, קומסקו, AEV ופועלים אקוויטי.

במקביל לסגירת המימון, החברה הכריזה על מאיץ הבינה המלאכותית החדש מדגם Hailo-10, אשר מספק עוצמת עיבוד של עד 40TOPS, ומיועד לבצע עיבוד של מודלי שפה גדולים (LLM) בצריכת הספק נמוכה מאוד. מדובר במאיץ של יישומי בינה מלאכותית יוצרת (GenAI), המאפשר להרחץ אותם באבזרי קצה ובמכשירים של המשתמש, בלא צורך להתבסס על שירותי ענן. הוא מותאם לשימוש ביישומים בשוק אבזרי הקצה ותעשיית הרכב. "תכננו את Hailo-10 כך שישלב באופן רציף יכולות בינה מלאכותית יוצרת בחיי היומיום של המשתמשים, וישחרר אותם מהמגבלות של רשתות מבוססות ענן", אמר מנכ"ל ומייסד משותף של היילו, אור דנון.

חברת היילו פיתחה שבבי האצה של יישומי בינה מלאכותית, המבוססים על ניתוח והגדרה מחודשת של ארכיטקטורת העיבוד. כיום החברה מספקת את השבבים וכרטיסי העיבוד לכ-300 לקוחות בעולם. היא מעסיקה כ-250 עובדים בישראל ובחו"ל, ומוכרת את המוצרים באמצעות משרדים באירופה, באסיה, באמריקה ובאוסטרליה. המאיץ Hailo-10 יהיה זמין בשוק במהלך הרבעון השני 2024. הוא שומר על תאימות תוכנה לאחור מול השבבים האחרים של החברה (Hailo-8 ו-Hailo-15) מאפשר שילוב רציף של אפליקציות בינה מלאכותית על פני מכשירי קצה שונים ובפלטפורמות מגוונות.

כרטיס SoM של SolidRun מבוסס Hailo-15, המספק עיבוד תמונות וידאו בתוך המצלמה
כרטיס SoM של SolidRun מבוסס Hailo-15, המספק עיבוד תמונות וידאו בתוך המצלמה

דנון: "ככל שהבינה המלאכותית היוצרת נעשית לכלי-עבודה ולחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, אנו נדרשים לעבד מודלי שפה גדולים בהספק הנמוך ביותר האפשרי. בפועל, Hailo-10 מאפשר לבצע את המשימה בפחות מ-5 ואט". כך למשל, המאיץ יכול להריץ את מודל השפה הפופולרי Llama2-7B באמצעות TPS 10 (Tokens Per Second), או לעבד את מודל Stable Diffusion 2.1 הפופולרי ולייצר תמונות מהגדרות טקסטואליות בתוך פחות מ-5 שניות – בהספק של פחות מ-5 ואט. להערכת החברה, הוא מספק פי שניים מהביצועים ביחס למעבד ה-NPU של אינטל Core Ultra, במחצית מההספק.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות , מחשבים ומערכות משובצות , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית