פורסייט גייסה 7.65 מיליון דולר בשוק האמריקאי

1 יוני, 2020

באמצעות הנפקת תעודות פיקדון בנסד"ק, ועוד כ-350 אלף דולר בהקצאת מניות למשקיעים ישראלים. ההון ישמש לצרכים תפעוליים. בחודש שעבר הצטרפה פורסייט לקונסורציום אירופי לפיתוח משאית אוטונומית

חברת פורסייט (Foresight), שפיתחה מערכת ראייה ממוחשבת לנהיגה אוטונומית, השלימה בשבוע שעבר גיוס הון נוסף בהיקף של כ-5 מיליון דולר באמצעות הנפקה של כ-8.3 מיליון תעודות פיקדון אמריקאיות (ADS), שבאמצעותן נסחרת מנייתה של החברה בנסד"ק, לפי מחיר של 0.6 דולר ל-ADS, ובמקביל גייסה עוד כ-350 אלף דולר בהנפקת מניות פרטית למשקיעים ישראלים. לפני כשבועיים גייסה החברה כ-2.65 מיליון דולר באמצעות הנפקה של כ-5.3 מיליון ADS לפי מחיר של כ-0.5 דולר ל-ADS. בסך הכול גייסה החברה כ-8 מיליון דולר, אשר ישמשו לצרכים התפעוליים של החברה ולהגדלת ההון הזמין שברשותה.

פורסייט נסחרת באופן דואלי בבורסת תל-אביב ובנסד"ק. לפני כשלוש שנים, במטרה להרחיב את חשיפתה למשקיעים זרים, נרשמה החברה למסחר מקביל בנסד"ק באמצעות תעודות פיקדון, המאפשרות למשקיעים בארצות הברית להשקיע בחברות הנסחרות בבורסות זרות. פורסייט נסחרת לפי שווי שוק נוכחי של 140 מיליון שקל.

משתתפת בפרויקט לפיתוח משאית אוטונומית

מערכת הראייה הממוחשבת QuadSight של פורסייט מבוססת על  שימוש בשתי מצלמות אינפרא-אדום (של FLIR האמריקאית) ובשתי מצלמות אור נראה. המערך הזה מיועד לספק יכולת ראייה סטריאוסקופית (תלת-מימדית), המדמה את אופן הראייה של העין האנושית.

פורסייט דיווחה בעבר כי מבדקים שערכה העלו כי המערכת מספקת יכולת גילוי מכשולים המתקרבת ל-100% בכל תנאי מזג אוויר או תאורה, לרבות תנאים ירודים של חשיכה מוחלטת, גשם, ערפל וסינוור. החברה דיווחה בשנתיים האחרונות על מסירה של מספר דו-ספרתי של מערכות לחברות בעולם הרכב לצורך בחינת הטכנולוגיה וגם חתמה על מספר הסכמי הפצה בעולם. בחודש שעבר הצטרפה החברה לקונסורציום AWARD, שמטרתו לפתח תשתית טכנולוגית להפעלת משאיות אוטונומיות במתחמים לוגיסטיים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , גיוסי הון , חדשות , ראיית מכונה , רכב אוטונומי

פורסם בתגיות: נסד"ק , פורסייט