אינוויז קרובה להסכם חמישי בתעשיית הרכב

7 אפריל, 2023

תספק כמה מאות יחידות של חיישן ה-LiDAR מהדור השני ליצרנית כלי-רכב מסחריים כחלק ממגעים מתקדמים לחוזה ייצור סדרתי. לחברה בין היתר הסכמים עם פולקסווגן ו-BMW

חברת אינוויז (Innoviz) דיווחה כי חתמה על הסכם לאספקת כמה מאות יחידות של הדור השני של חיישן ה-LiDAR שלה, InnovizTwo, ליצרנית של כלי-רכב מסחריים. מאינוויז נמסר כי המשלוח הוא חלק ממגעים מתקדמים בין החברה ליצרנית הרכב באשר לחוזה יצור סדרתי עבור אחד מציי הרכב של אותה יצרנית.

לאינוויז יש כיום ארבעה הסכמי ייצור בתעשיית הרכב, עם פולקסוואגן ו-BMW, עם יצרנית רכבים חשמליים מאסיה והסכם נוסף עם ספקית מערכות (Tier-1) עבור רכבי היסעים אוטונומיים. בחברה מאמינים כי המגעים הנוכחיים יבשילו לכדי הסכם חמישי.

בעת שהושק באמצע 2021, אינוויז מסרה כי ה-InnovizTwo מספק ביצועים טובים פי 30 מחיישן הדור הראשון של החברה, InnovizPro, וכי עלות ייצורו נמוכה בכ-70% בהשוואה למחיר של InnovizPro. החיישן פועל באורך גל של 905nm ומיועד לשימוש בכלי-רכב רגילים ואוטונומיים.

הוא מספק סריקה בזוויות של 125×40 מעלות, המייצרת 8,000 שורות בשנייה ברזולוציה של 0.07×0.05 מעלות לטווחים של עד 300 מטר. החיישן עומד בתקן הבטיחות ASIL-B ומופיע ביחד עם ערכת התוכנה InnovizAPP, המקבלת את נתוני החיישן ומנתחת אותם לצורך זיהוי וסיווג אובייקטים בסביבת הרכב.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: LiDAR , אינוויז