אתגר הקורונה של חברות הגיימינג

16 יוני, 2020

משבר הקורונה הגדיל את המכירות של חברות המשחקים, אך גם הקשה על המשך תהליכי הפיתוח. אסף אלדד מחברת אינקרדיבילד, שפיתחה פלטפורמה לשיתוף משאבי CPU פנויים בארגון, מספר איך הפתרון של החברה אפשר למפתחי משחקים להמשיך בפיתוח גם מהבית [ריאיון מוקלט]

[בתמונה: מתוך המשחק MotoGP20 של חברת Milestone, מלקוחותיה של אינקרדיבילד]

תקופת משבר הקורונה היטיבה עם חברות משחקי המחשב. הגבלות התנועה  והשבתת חלק נכבד מהמשק גרמו לאנשים לבלות בעיקר בבית, מה שהותיר להם הרבה יותר זמן פנוי לשחק במחשב. ואמנם, חברות המשחקים דיווחו על
עלייה במכירות ומחקרים שונים הראו עלייה של עשרות אחוזים במשך הזמן הממוצע שבילו הגיימרים מול המסך. ואולם, משבר הקורונה גם יצר אתגר לא פשוט עבור חברות המשחקים, וזאת מאחר שמתכונת העבודה-מרחוק שארגונים רבים נאלצו לעבור אליה כמעט בן-לילה הקשתה מאוד על עבודת צוות הפיתוח, וזאת מאחר שבעולם פיתוח המשחקים ישנם תהליכי פיתוח שמצריכים כוחות מחשוב גדולים מאוד, שקשה לבצע מהמחשב הביתי.

חברת אינקרדיבילד (Incredibuild) מתל-אביב פיתחה פלטפורמה המתחברת אל כל המחשבים בארגון, מאתרת את המעבדים הפנויים או מעבדי CPU שיש בהם משאבי עיבוד בלתי מנוצלים, ורותמת אותם לטובת תהליך עיבוד ופיתוח שדורשים משאבי עיבוד גדולים. באופן זה ניתן לגייס לטובת הפרויקט משאבי מחשוב עצומים. הפלטפורמה של החברה מאפשרת לבצע שיתוף כוחות דומה גם של מכונות וירטואליות בפלטפורמות ענן כמו Azure ו-AWS.

עולם הגיימינג הוא מתחומי הפעילות העיקריים של אינקרדיבילד.בריאיון עם Techtime מספר מנהל הפיתוח העסקי של החברה, אסף אלדד, כיצד הפתרון של החברה סייע בתקופת המשבר לחברות גיימינג להמשיך בתהליכי הפיתוח גם מרחוק ולעמוד בלוחות הזמנים של היציאה לשוק.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות