RDT מתכננת להתרחב לתחום של פרוייקטי צב"ד מלאים

9 יולי, 2014

המנכ"ל החדש של RDT, אמיר קוזלובסקי: ""אנשי הפיתוח מתמקדים בפרוייקט שלהם ופחות בשאלות הבדיקתיות שלו. כמו שיש תהליך של פיתוח לייצוריות, אנחנו חושבים שאפשר גם לבצע תהליך של פיתוח לבדיקתיות"

מנכ"ל RDT ציוד, אמיר קוזלובסקי: "אפשר גם לבצע תהליך של פיתוח לבדיקתיות"

אמיר קוזלובסקי
אמיר קוזלובסקי

המנכ"ל החדש של חברת RDT ציוד ומערכות בונה תוכנית התרחבות עבור החברה הוותיקה. בתחילת החודש דיווחה חברת RDT ללקוחותיה על מינוי של אמיר קוזלובסקי למנכ"ל החברה במקומי של אבי טיב, שמונה למנהל חטיבת ה-ATE.

מנהלת המרקום של החברה, חגית זהבי, אמרה ש-RDT נכנסה לשלב עמוק מאוד של הערכה, שבסיומה הא תגדיר לאן מועדות פניה של החברה. בראיון ל-Techtime חשף קוזלובסקי כמה מהרעיונות שהוא בודק כיום.

אמיר קוזלובסקי הוא בעל ניסיון רב בתעשייה הביטחונית. הוא מילא תפקידי ניהול בכירים בפרוייקט הסימולטורים של חברת BVR שנימכרה לחברת Elbit בשנת 2009.

הזמנה למהפיכה

במסגרת אלביט היה אחראי על ניהול פרוייקטי מל"טים של אלביט באסיה ועבור צה"ל והקים את פרוייקט היתוך המידע (Fusion) באלביט. בשנת 2007 עבר לחברת Fibrotex המספקת פתרונות הסוואה חכמים לשדה הקרב ובהמשך גם ניהל אותה. מפיברוטקס הגיע לחברת RDT רק החודש, לאחר שנשיאת RDT, טלי אדיר, פנתה אליו והציעה לו לבוא אל החברה כדי להעמיק את יכולותיה בתחומי הצב"ד ושירותי הבדיקה.

Techtime: למה הכוונה?

קוזלובסקי: "הכוונה היא גם להביא לארץ נציגויות חדשות בתחומים שאינם מיוצגים בארץ, וגם להיכנס לתחום הפרוייקטים. הרעיון הוא שיש מקום להכניס את התחום של שירותי בדיקה אל תוך תהליך העבודה של הלקוחות. יש בשוק צורך בגורם מקצועי יכול לקחת את שלב הבדיקות כפרוייקט Turnkey ולחסוך לחברות זמן ועלויות, מכיוון שבהרבה מאוד חברות אין כיום ידע או ציוד כפי שיש אצלנו.

"אנשי הפיתוח מתמקדים בפרוייקט שלהם ופחות בשאלות הבדיקתיות שלו. כמו שיש תהליך של פיתוח לייצוריות, אנחנו חושבים שאפשר גם לבצע תהליך של פיתוח לבדיקתיות. צריך לזכור שתהליך לימוד הצב"ד והתאמתו למוצרים שהחברה מפתחת ומייצרת אינו פשוט. הוא דורש זמן רב, תקציב וידע של מומחה שיידע לבנות את מערך הבדיקות ולהביא את הציוד המתאים. ב-RDT יש לנו את המומחים: ממוצע התעסוקה שלנו הוא יותר מ-10 שנים לעובד".

משרדי RDT ברמת החייל בתל-אביב
משרדי RDT ברמת החייל בתל-אביב

קבוצת RDT היא מהברות הוותיקות בארץ בתחום השירותים והציוד לתעשיית האלקטרוניקה. היא הוקמה בשנת 1962 ומעסיקה כיום כ-50 עובדים. החברה מתמקדת בתחום הצב"ד ומספקת שירותי אספקת ציוד, תחזוקה ומתן שירותי כיול ואחריות של מערכות צב"ד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , ציוד בדיקה