טלסיס משתלטת על Variscite: תחזיק ברוב המניות

19 מרץ, 2015

טלסיס רוכשת 22.68% ממניות החברה תמורת 3.24 מיליון דולר. בעקבות ההסכם היא תחזיק ב-53.55% ממניות ואריסייט מלוד, המפתחת ומייצרת מודולים ממוחשבים

טלסיס רוכשת 22.68% ממניות החברה תמורת 3.24 מיליון דולר. בעקבות ההסכם היא תחזיק ב-53.55% ממניות ואריסייט

משקפיים חכמות המבוססות על מודול SOM של ואריסייט
משקפיים חכמות המבוססות על מודול SOM של ואריסייט

חברת טלסיס (Telsys) מגדילה את אחזקותיה בחברת Variscite ותהופך לבעלת השליטה בה. היום נחתם הסכם בין טלסיס לבין בעלי מניות בואריסייט, שלפיו טלסיס תרכשו מהם 22.68% ממניות החברה תמורת 3.24 מיליון דולר. כיום מחזיקה טלסיס בכ-30.9% ממניות החברה. בעקבות ההסכם תחזיק טלסיס ב-53.55% ממניות ואריסייט.

בעקבות ההסכם יישארו המייסדים עם 36.67% מהמניות. למרות זאת ההסכם מעניק להם זכות למנות מחצית מהדירקטורים בחברה. כמו-כן, המחיר הסופי של העיסקה תלוי ביכולת של החברה לעמוד ביעדים שהוגדרו, באופן המאפשר עלייה של עד 15% במחיר המניות שיירכשו. העיסקה צפויה להסתיים בתוך 45 ימים.

Varisciteמדובר בהמשך למהלך של טלסיס מינואר 2014, שבמסגרתו היא רכשה את מניותיה בחברה תמורת כ-8.3 מיליון שקל. חברת Variscite עוסקת בפיתוח וייצור מערכות על-גבי מודול (System on Module) עבור יישומים בשוק המערכות המשובצות.

החברה הוקמה בשנת 2003 ועוסקת בפיתוח וייצור מודולים ממוחשבים שסביבם מפתח הלקוח את היישום הספציפי שלו. המודולים כוללים מעבדים, זיכרונות, בקרים, ממשקי תקשורת וממשקי וידאו ואודיו. להערכת טלסיס, ואריסייט היא אחת מחמש החברות המובילות בעולם בתחום. מדובר בשוק שהיקפו בעולם נאמד בכ-650 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות , מחשבים ומערכות משובצות

פורסם בתגיות: featured