מלאנוקס רוכשת את איזיצ'יפ תמורת 811 מיליון דולר

30 ספטמבר, 2015

תממן את העסקה באמצעות מזומנים זמינים והלוואה של כ-300 מיליון דולרים. ביחד, שתי החברות מעסיקות כ-2,400 עובדים, והכנסותיהן המשותפות בשנה שהסתיימה ביוני 2015 מסתכמות בכ-668 מיליון דולר

מלאנוקס מתכננת לממן את העסקה באמצעות מזומנים זמינים ועוד הלוואה בהיקף של כ-300 מיליון דולרים. ביחד, שתי החברות מעסיקות כיום כ-2,400 עובדים, והכנסותיהן המשותפות בשנה שהסתיימה ביוני 2015 מסתכמות בכ-668 מיליון דולר

מנכ"ל מלאנוקס, איל וולדמן
מנכ"ל מלאנוקס, איל וולדמן

חברת מלאנוקס טכנולוגיות (Mellanox) חתמה על הסכם מיזוג עם חברת איזיצ’יפ (EZchip), שלפיו היא תרכוש את כל מניות איזיצ’יפ המונפקות במחיר מזומן של 25.5 דולר למנייה של איזיצ’יפ. העסקה הכוללת נאמדת בכ-811 מיליון דולר, שהם כ-620 מיליון בניכוי המזומנים הנמצאים בקופת איזי'צ'יפ. העיסקה אושרה על-ידי הדירקטוריונים של שתי החברות.

מלאנוקס מתכננת לממן את העסקה באמצעות מזומנים זמינים ועוד הלוואה בהיקף של כ-300 מיליון דולרים. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2016, בכפוף להשלמת תנאי סגירה מסוימים. ביחד, שתי החברות מעסיקות כיום כ-2,400 עובדים, והכנסותיהן המשותפות בשנה שהסתיימה ביוני 2015 מסתכמות בכ-668 מיליון דולר.

מלאנוקס מסרה היום (ד') שהעיסקה היא מהלך באסטרטגיה שלה להיות הספק המוביל של פתרונות קישוריות חכמים עבור מרכזי נתונים מוגדרי תוכנה. המוצרים והמומחיות המתווספים של איזיצ’יפ בעיבודי אבטחה, בדיקה עמוקה של חבילות מידע, וידאו, ואחסון מחזקים את מעמדה של מלאנוקס, ואת יכולתה לספק פתרונות מלאים של קישוריות חכמה מקצה לקצה, בקצבים 10, 25, 40, 50, ו- 100 גיגהביט לשנייה, ופתרונות עיבוד למרכזי נתונים.

טכנולוגיות משלימות

"הסינרגיה בין איזיצ’יפ ומלאנוקס יוצרת הזדמנויות אטרקטיביות. אנו צופים כי הטכנולוגיות ופורטפוליו המוצרים המשולבים שלנו יספקו פתרונות מובילים של קישוריות ועיבוד חכמים עבור מרכזי נתונים ורשתות תקשורת מרחבית (WAN)", אמר איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס.

"הקישוריות של מלאנוקס מספקת את הפתרון המהיר והסקלאבילי ביותר להעברת נתונים בתוך מרכז הנתונים, ופתרונות העיבוד של איזיצ’יפ מאפשרים למשתמשים לעבד ולנתח נתונים במהירות הן בתוך והן מחוץ למרכז הנתונים. אנחנו צופים כי הרכישה של הטכנולוגיות והצוות של איזיצ’יפ תשפר את מעמדנו להציע יכולות נוספות עבור פתרונות קישוריות ועיבוד חכמים בקצב 100 גיגהביט לשנייה ומעבר.

"כרכישה המשמעותית השנייה שלנו בישראל (לאחר עיסקת וולטיר משנת 2010), אנו בטוחים ביכולת שלנו לשלב בפועל וביעילות את צוותי איזיצ’יפ ומלאנוקס, ומצפים לעבודתנו המשותפת על מנת לבנות חברה מצליחה". אלי פרוכטר, מנכ"ל איזיצ’יפ, הסביר ששתי החברות משלימות אחת את השנייה מכיוון שמלאנוקס מספקת פתרונות מובילים לשכבות הרשת 1-3, ואיזיצ'יפ מספקת פתרונות מובילים עבור השכבות 3-7. "ביחד, אנו מאפשרים מספר רב של פתרונות בשכבות 1 עד 7 עבור מרכזי הנתונים ורשתות טלקום.

מההודע המשותפת של שתי החברות עולה שלא צפויים פיטורים והעובדים משני הארגונים ישולבו לצוותים משותפים. מלאנוקס הודיעה מתכוונת לשמור על קווי המוצרים הקיימים בשתי החברות, ולהבטיח המשכיות עבור לקוחות ושותפים של שתי החברות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית , תקשורת

פורסם בתגיות: featured