פאניה משדרגת את פלטפרומת הענן שלה CloudQuality

30 יוני, 2016

חברת פאניה מרעננה משדרגת את פלטפורמת הענן שלה ומוסיפה כלים לניתוח ושדרוג אבטחה. פאניה מרעננה נרכשה בשנה שעברה על ידי התאגיד ההודי Infosys.

חברת פאניה מרעננה משדרגת את פלטפורמת הענן שלה ומוסיפה כלים לניתוח ושדרוג אבטחה. פאניה מרעננה נרכשה בשנה שעברה על ידי התאגיד ההודי Infosys.

חברת פאניה (Panaya), המנוהלת על ידי המנכ"ל דורון גרסטל, הודיעה על שדרוג פלטפורמת הענן שלה CloudQuality. הפתרון מבוסס הענן של פאניה נועד לסייע בהטמעה מהירה של שינויים ועדכונים בתוכנות ארגוניות מבוססות SAP, אורקל ו-JD Edwards. כעת מודיעה החברה על שדרוג משמעותי של הפלטפורמה הייחודית שלה על ידי הוספה של כלים בתחום האבטחה. החברה שילבה את טכנולוגיית אבטחת ה-SAP של חברת האבטחה Virtual Forge, הכוללת ניתוח סטטיסטי של קוד מקור ABAP על מנת לזהות נקודות תורפה ביישומי ABAP SAP. הפתרון מבוסס ה-SaaS של פאניה פועל ככלי אובייקטיבי מבוסס דאטה על מנת לספק מענה ראשוני למערכות ERP פרטניות, תוך מתן עדיפות אוטומטית לבעיות בתחום האבטחה על פני בעיות בתחומים אחרים.

היעד – חסכון במשאבים ארגוניים

ספקית הפתרונות המקוונים לניהול שינויים ובקרת איכות מקווה לפשט בכך את תחום ניהול האבטחה. " בטיחות לא חייבת להיות פרויקט כבד שמכביד על הארגון. פאניה פישטה את המתודולוגיה, כך שהארגון צריך להתמודד רק עם הבעיות עם ההשפעה הקריטית למערכת תכנון משאבי הארגון (ERP)" ציין מנכ"ל פאניה דורון גרסטל. "משמעותו של השדרוג של הפלטפורמה שלנו היא שלקוחותינו לא יצטרכו לבזבז משאבים יקרים על פתרונות אבטחה פרטניים ."

מנכ"ל פאניה דורון גרסטל
מנכ"ל פאניה דורון גרסטל

חברת פנאיה הוקמה ב-2006 ומספקת פתרונות תוכנה מקוונים לניהול שינויים ובדיקות איכות ביישומים ארגוניים. בשנה שעברה(2015) נרכשה החברה הישראלית על ידי Infosys ההודית, הנחשבת לאחת מחברות המחשוב הגדולות בעולם בתחום הטמעת תוכנות ארגוניות. היא מעסיקה כ-165,000 עובדים ב-93 מרכזי פיתוח ומכירה ברחבי העולם. עד כה הושקעו בחברה כ-58 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: SOFTWARE , חדשות