Sino-Lite רכשה את Light Instruments מיקנעם

29 ספטמבר, 2016

לייט אינסטרומנטס פיתחה מכשיר לייזר המשפר את הטיפול הדנטלי ומיועד להשלים את המקדח במרפאת השיניים. זו עיסקת הרכישה הראשונה של סינו-לייט, המתכננת השקעות נוספות בישראל

לייט אינסטרומנטס פיתחה מכשיר לייזר המיועד להשלים את המקדח במרפאות שיניים. זו עיסקת הרכישה הראשונה של סינו-לייט, המתכננת השקעות נוספות בישראל

sino-lite

חברת Sino-Lite רכשה את חברת Light Instruments מיקנעם, המתמחה בייצור מכשירי לייזר לביצוע טיפולים דנטליים. חברת Sino-Lite המנוהלת על-ידי עו"ד אריק בן מיור, מתמקדת ברכישה וניהול של חברות רפואיות ודנטליות. סינו לייט ממומנת באמצעות משקיעים מסין.

בראיון ל-Techtime, סיפר אריק בן מיור שהכוונה היא לבנות חברה ישראלית המשקיעה בטכנולוגיות ישראליות ומקדמת מוצרים כחול לבן. "המטרה שלנו היא להשקיע בשלב הזה בחברות בעלות טכנולוגיה ייחודית בתחומי הטיפולים הדנטליים ו/או רפואיים. אנחנו מעוניינים בחברות בעלות טכנולוגיות ייחודיות, ונמצאים כעת במו"מ לרכישת שתי חברות נוספות שעדיין לא ניתן למסור את זהותן".

אריק בן מיור
אריק בן מיור

חברת Light Instruments מייצרת מכשור לייזר דנטלי מסוג Er:YAG לטיפולים ברקמות  קשות ורכות, ומוכרת בעולם בזכות מוצר הדגל שלה, LiteTouch. מדובר במכשיר מהפכני אשר יכול לשנות את פני רפואת השיניים. מכשיר הלייזר שלה מסוגל לטפל ברקמות רכות וקשות, ולהשלים את המקדחה המשמשת כיום רופאי שיניים. ללייזר יתרונות רבים בטיפול דנטלי: הדיוק שלו, הפגיעה ההיקפית המינימלית והעובדה שהוא מספק טיפול סטרילי שאינו מחמם את הרקמות מסביב לאזור המטופל, הופכים את הטיפול באמצעותו לפחות טראומטי בהשוואה למכשור הקיים היום במרפאת השיניים.

המכשיר של חברת לייזר אינסטרומנטס (לשעבר בבעלות סינרון) מבוסס על טכנולוגיית Laser-in-Handpiece. המכשיר זכה במספר פרסים בעולם. הוא מפותח ומיוצר במפעל החברה ביקנעם. להערכת סינו-לייט, שוק הלייזר הדנטלי מסתמן כאחד השווקים בעלי הפוטנציאל הגדול ביותר בעשור הקרוב. "המגמה העולמית ברורה וקיים רצון בקרב רופאי השיניים לאמץ פתרונות חדשניים, מהירים ויעילים יותר".

חברת לייט אינסטרומנטס מעסיקה כיום 20 עובדים. לדברי בן מיור, המכשיר קיבל אישורי שימוש בעולם, כולל אישורי FDA, CE, אישורים בישראל ובמזרח הרחוק. "יש לנו צבר הזמנות גדול במזרח ובאמריקה הלטינית, ואנחנו נכנסים לשוק האמריקאי. ההנהלה החדשה תקדם את המותג LiteTouch. נגדיל את כוח האדם של Light Instruments ונרחיב את מגוון המוצרים". מדובר באתגר רציני, שכן החברה צריכה לשכנע רופאי שיניים וארגוני בריאות עולמיים לעבור לשימוש בטכנולוגיה חדשה, שעדיין לא נלמדת בהרבה מבתי הספר לרפואת שיניים.

מכשיר LiteTouch המהפכני
מכשיר LiteTouch המהפכני
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מיזוגים ורכישות , מכשור רפואי