Avast סוגרת את מרכז הפיתוח בישראל

1 דצמבר, 2016

המרכז צפוי להיסגר בסוף חודש יוני 2017, וזאת כחלק ממהלך התייעלות עולמי של אווסט. באוקטובר פיטרה החברה כ־40 עובדים מתוך 120 עובדי החברה בישראל

 

המרכז צפוי להיסגר בסוף חודש יוני 2017, וזאת כחלק ממהלך התייעלות עולמי של אווסט. באוקטובר פיטרה החברה כ־40 עובדים מתוך 120 עובדי החברה בישראל

avast-664x374חברת אבטחת המידע Avast סוגרת את מרכז הפיתוח שלה בתל אביב, כך הודיעה החברה לעובדים בישראל. זהו למעשה מרכז הפיתוח של חברת AVG, שנרכשה על ידי אווסטי.

Avast הצ'כית רכשה את ההמתחרה AVG, שגם כן נוסדה בצ'כיה, בחודש יולי תמורת 1.3 מיליארד דולר, ולאחר מכן החלה במהלך לצמצום פעילותה של AVGבעולם, ובכלל זה גם במרכז הפיתוח בישראל. מאחר שהמוצרים של אווסט ו-AVG משיקים, לאווסט לא היה צורך בחלק גדול מפעילות הפיתוח של AVG בעולם. כבר באוקטובר האחרון פוטרו כ-40 מתוך 120 עובדי המרכז, וכעת פוטרו 10 עובדים נוספים. במקביל, גם מנהל הפעילות בישראל, הראל טייב, פינה את מקומו.

המרכז צפוי להיסגר סופית בעוד שמונה חודשים, ב-30 ביוני 2017, אז יסיימו את עבודתם יתר 70 העובדים. מעט מן העובדים צפויים להיקלט במרכזי פיתוח אחרים של אווסט בעולם.

AVG פתחה את מרכז הפיתוח בישראל ביולי 2015, וזאת לאחר שרכשה את חברת הסטראט-אפ הישראלית Droid Security. מרכז הפיתוח של AVG התמקד בפיתוח מוצרי אבטחה למכשירים ניידים ולאינטרנט של הדברים. המרכז פיתח את ה-AVG AntiVirus for Android, מוצר האבטחה הנייד הראשון בתעשייה שנכנס לקטגוריית 100-500 מיליון הורדות של Google® Play.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , חדשות