אפקון חתמה על הסכם הפצה עם Fabelce בצי'לה

5 דצמבר, 2016

החברה הצ'יליאנית תשווק את גרסת 4.0 של מערכת PULE של אפקון, המותאמת לעולם ה-IoT. שוק האינטגרטורים בצ'ילה מוערך בכמה עשרות מיליוני דולרים

החברה הצ'יליאנית תשווק את גרסת 4.0 של מערכת PULE של אפקון, המותאמת לעולם ה-IoT. שוק האינטגרטורים בצ'ילה מוערך בכמה עשרות מיליוני דולרים
product_banners_380x286_software_063

חברת אפקון (Afcon), המספקת של פתרונות שו"ב למערכות בקרה ואוטומציה ופתרונות SCADA, חתמה על הסכם הפצה למערכת התוכנה PULSE עם אחת מחברות ההפצה הידועות בצ'ילה, Fabelce, המתמחה בהפצה בתחום בקרה ואוטומציה ובעלת ניסיון רב עם חברות דוגמת ADVANTECH ו-KEPWARE.

בשוק הצי'ליאני פועלים מאות אינטגרטורים והוא מוערך בהיקף של כמה עשרות מיליוני דולר. על פי אפקון, Fabelce הצ'יליאנית בחרה להפיץ את מערכת PULSE של אפקון בשל החדשנות ויכולותיה הטכנולוגיות של המערכת, תכונות העושות אותה מתאימה ביותר לשוק המתפתח ובעל הכלכלה היציבה בדרום אמריקה.

ציון רובין-מנכ'ל אפקון
ציון רובין-מנכ'ל אפקון

מערכת ה-PULSE של אפקון משמשת לניטור, שליטה ובקרה על מערכות בתחומי בקרה תעשייתית, בקרת מבנה (אנרגיה, תאורה, מיזוג אוויר, גילוי אש), ביטחון (ממשקים למצלמות, GIS, בקרת כניסה, פריצה) ועוד. המערכת מותקנת בקרב 50,000 לקוחות ברחבי העולם.

Fabelce תפיץ את גרסת 4.0 החדשה של מערכת PULSE, הכוללת מספר תכונות חדשות ומתקדמות. המערכת הותאמה לעולם ה-IoT, ומאפשרת שליטה במספר גדול של סנסורים אשר מופעלים באמצעות ענן ואפליקציות. המוצר מאפשר טיפול במספר מערכות בקרה בו זמנית ופיתוח והפעלה של מספר פרויקטים במקביל מתחנת העבודה וללא צורך בהשתלטות על השרת. בפיתוח הגרסה החדשה הושקעו כ-10 מיליון שקל.

על פי מנכ"ל אפקון ציון רובין, התכונות החדשות והמתקדמות הכלולות בגרסה 4.0 החדשה של PULSE הופכות את המערכת לאטרקטיבית ביותר, ו"מגדילות את פוטנציאל השוק הרלוונטי ויוצרת עניין רב בשווקי חו"ל חדשים".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בקרה וציוד תעשייתי , חדשות , תעשייה ישראלית