Temasek הסינגפורית הצטרפה לקרן i3 הישראלית

31 יולי, 2017

קרן i3 משקיעה בחברות IoT ישראליות בשלבי הסיד, וממומנת על-ידי חברות גלובליות דוגמת מיקרוסופט, ג'נרל אלקטריק וקואלקום, קבוצת Tata, HNA EcoTech וקרן פיטנגו הישראלית

i3 executives

[בתמונה למעלה: מנהלי i3 נגה קפ וערן וגנר]

חברת ההשקעות הסינגפורית Temasek הצטרפה לקרן ההון סיכון הישראלית i3 Equity Partners, הממומנת על-ידי קונסורציום של שמונה חברות גלובליות. קרן i3  הוקמה בחודש נובמבר 2016 כדי להשקיע בחברות ישראליות מתחום ה-IoT הנמצאות בשלבים הראשונים (סיד). הקרן מתענינת בתחומים כמו רפואה דיגיטלית, בית חכם, ערים חכמות, צרכנות דיגיטלית, רכב ומוביליות, רובוטיקה, חקלאות מדייקת, אינטרנט תעשייתי, רחפנים, סייבר, לימוד מכונה ועוד.

הקרן מנוהלת על-ידי נגה קפ וערן וגנר ופועלת בשיתוף פעולה הדוק עם מיקרוסופט, ג'נרל אלקטריק וקואלקום, קבוצת Tata, HNA EcoTech, רמות, הזרוע העסקית של  אוניברסיטת תל אביב וקרן ההון סיכון הישראלית Pitango Ventures. "קונסורציום השותפים שלנו הוא גם מה שמבדל אותנו מקרנות הון סיכון אחרות", אמר נגה קפ. "מלבד ההשקעה הכספית, אנחנו מעניקים לסטארט-אפים מטרייה רחבה של קשרים ושירותים, וגישה ישירה לשחקנים בינלאומיים מובילים". ערן וגנר אמר ש-Temasek תשב בדירקטוריון של i3.

חברת Temasek הוקמה בסינגפור בשנת 1974. היא מפעילה 10 משרדים ברחבי העולם ומנהלת תקציב של 200 מיליארד דולר. החברה משקיעה במגוון רחב של תעשיות: שירותים פיננסים, טלקום, מדיה וטכנולוגיה, תחבורה וייצור תעשייתי, צרכנות ונדל"ן, מדעי החיים וחקלאות עסקית, כמו גם, אנרגיה ותשתיות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות