אורביט תספק 8 מערכות עקיבה ב-22 מיליון שקל

11 אוקטובר, 2010

במחצית הראשונה של 2010 הסתכמו מכירותיה בכ-25 מיליון דולר, בהשוואה ל-22 מיליון דולר ב-2009. בחודשים האחרונים נערך בחברה ארגון מחדש במטרה לייעל את פעילותה

חברת אורביט טכנולוגיות (לשעבר אורביט אלחוט)  זכתה במכרז לאספקת 8 מערכות טלמטריה ותקשורת הכוללות אנטנות עקיבה מתקדמות בהיקף כולל של כ-22 מיליון שקלים. החברה לא מסרה מידע על הלקוח, אולם העריכה שהזכייה מהווה הגדלה של נתח השוק שלה בתחום מערכות העקיבה. נשיא ומנכ"ל אורביט, אבי כהן, אמר שתחום מערכות העקיבה מתפתח בקצב מהיר מאוד.

במסגרת הפרויקט, אורביט גם תספק אנטנות בגדלים של 5, 2, 7 ו-10 מטרים הפועלות בתדרי L-band ו-S-band. לאחרונה דיווחה אורביט על אספקת מערכת עקיבה קרקעית ניידת לחברת לוקהיד מרטין, המיועדת למעקב אחר טיסות ניסוי, וכן מערכת עקיבה לחברת Spacex למעקב אחר לוויינים.

חברת אורביט נסחרת בבורסת תל-אביב לפי שווי שוק של 225 מיליון שקלים. במחצית הראשונה של 2010 הסתכמו מכירותיה בכ-25 מיליון דולר, בהשוואה ל-22 מיליון דולר ב-2009. בחודשים האחרונים נערך בחברה ארגון מחדש במטרה לייעל את פעילותה, וכיום היא מתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק שלושה פתרונות תקשורת עיקריים: מערכות תקשורת לוויינים לפלטפורמות ניידות, מערכות עקיבה בין פלטפורמות ניידות ונייחות לבין לוויינים, מטוסים, מל"טים וטילים וכן מערכות לניהול תקשורת ושמע.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית , תקשורת