אורביט זכתה בחוזה של 4.5 מיליון שקל לחיל-ים באירופה

10 נובמבר, 2011

מנכ"ל אורביט, אבי כהן, אמר שחוזי שירות כאלה מהווים מקור הכנסה חשוב של אורביט. מדובר בהרחבת חוזה שירות רב-שנתי הכולל תמיכה מסביב לשעון (24/7) והרחבת האחריות לעשרות מערכות תקשורת לוויינית של החברה המותקנות בספינות הצי

כיום מותקנות מערכות החברה ביותר מ-3,500 פלטפורמות ימיות

אורביט עקיבת לווייניםחברת אורביט טכנולוגיות (Orbit) מנתניה זכתה בחוזה תמיכה ושירות במערכות תקשורת לווייניות שהיא סיפקה לחיל-ים מוביל באירופה. החוזה הוא ל-12 חודשים בהיקף של 4.5 מיליון שקל לשנה. אורביט מספקת מערכות עקיבה וטלמטריה לתקשורת לוויינית ניידת ומערכות שמע תעופתיות וימיות.

נשיא ומנכ"ל אורביט, אבי כהן, אמר שחוזי שירות כאלה מהווים מקור הכנסה חשוב של אורביט. מדובר בהרחבת חוזה שירות רב-שנתי הכולל תמיכה מסביב לשעון (24/7) וכן הרחבת האחריות לעשרות מערכות ימיות לתקשורת לוויינית של אורביט המותקנות בספינות הצי של חיל ים זה.

המערכות של אורביט מאפשרות לקיים תקשורת לוויינים מפלטפורמות ניידות ומרוחקות לאספקת תקשורת IP רחבת סרט לשירותי אינטרנט, וידאו וטלפון. כיום הן מותקנות ביותר מ-3,500 פלטפורמות ימיות: אוניות משא, כלי-שיט אזרחיים וצבאיים ואסדות קידוח.

עיסקה עם הצי האמריקאי

בין לקוחות החברה: כ-20 ציים בעולם, אנטגרטורים מתחום הביטחון והתעופה כמו בואינג, לוקהיד ורוקוול קולינס, וספקיות תקשורת דוגמת גילת הישראלית, Eutelsat ו-Selex. מעניין לציין שגם סוכנות החלל האירופית (ESA) וחברת ImageSat משתמשות במערכות של אורביט.

בחודש שעבר היא חתמה על חוזה שירות בהיקף של 1.8 מיליון שקל עבור 150 מערכות תקשורת פנים מתוצרתה שהותקנו במטוסי הקרב EA-6B Prowler של הצי האמריקאי.

במחצית הראשונה של 2011 צמחו הכנסות החברה ב-15% והסתכמו הכנסות אורביט ב-29 מיליון דולר, בהשוואה ל-25 מיליון דולר במחצית המקבילה אשתקד. הוצאות המו"פ של החברה מהוות כ-10% מהמכירות, ובחציון הראשון של השנה הן הסתכמו בכ-3 מיליון דולר.

בדיקת אנטנות עקיבה לווייניות בחברת אורביט:

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית , תקשורת