אלטק מגייסת 10 מיליון דולר בבורסה

13 פברואר, 2024

מכירת המניות מתוכננת להסתיים לפני סוף השבוע. ההון ישמש בעיקר לביצוע השקעות אסטרטגיות בהרחבת קו ייצור המעגלים המודפסים (PCB) של החברה מפתח תקווה

חברת אלטק (Eltek) מפתח תקווה יצאה למהלך גיוס הון בהיקף של כ-10 מיליון דולר באמצעות מכירת 625,000 מניות בבורסת נסד"ק לפי מחיר מניה של 16 דולרים. כעת החברה נסחרת במחיר של 22.4 דולרים, המעניק לה שווי שוק של כ-132.5 מיליון דולר. בשבוע שעבר נסחרה מניית החברה במחיר של כ-17.3 דולרים. אולם הידיעות על הנפקה צפוייה הזניקו ככל הנראה את המנייה במסחר לשווייה הנוכחי. מכירת המניות מתוכננת להסתיים לפני סוף השבוע. ההון ישמש בעיקר לביצוע השקעות אסטרטגיות בהרחבת קו הייצור של החברה.

אלטק מתמחה בייצור מעגלים מודפסים לפי דרישות מיוחדות. לפני קצת יותר משנה החברה הציגה תוכנית אסטרטגית להגדלת כושר הייצור בהשקעה כוללת של כ-15 מיליון דולר. להערכתה, תשתית הייצור הקיימת מאפשרת להגיע להיקף מכירות של עד 11-13 מיליון דולר ברבעון, ולכן כדי להגדיל את המכירות היא צריכה להשקיע בהרחבת תשתיות הייצור. המהלך הגדול הראשון בתוכנית ההתרחבות בוצע בתחילת 2023, כאשר אלטק הזמינה שלושה קווי ציפוי (plating) חדשים בהשקעה של כ-5.5 מיליון אירו. בחודש דצמבר 2023 היא הזמינה ציוד ייצור מעגלים מודפסים, תוכנות ושירותים בהיקף כולל של 4.5 מיליון דולר.

רוב מרכיבי ההזמנה מתוכננים להגיע למפעל ברבעון הראשון של 2024. הציוד החדש כולל תוכנות הנדסיות חדשות ושלוש מערכות לייזר המאפשרות לייצר מסיכות עבור מעגלים צפופים גמישים וקשיחים ברוחב מוליך של 18 מיקרון. מנכ"ל אלטק, אלי יפה, סיפר ל-Techtime שהציוד החדש יאפשר לייצר מעגלים צפופים יותר הנדרשים על-ידי לקוחות בשוקי הצבא והביטחון, התעופה והחלל. חברת אלטק נמצאת בבעלות קבוצת ניסטק (Nistec). במחצית הראשונה של 2023 הסתכמו מכירותיה בכ-22.5 מיליון דולר – בהשוואה לכ-18.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

את אלטק ייצגו בגיוס עורכי הדין יואב עציון ונמרוד קרין ממשרד עמית פולק מטלון.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: PCB , אלטק , ייצור וקבלנות משנה