אופגל משיקה שתי מצלמות תרמיות חדשות

13 יוני, 2016

החברה משיקה מצלמה תרמית לאיתור פגמים בתהליך הייצור, ומצלמת אבטחה בפלטפורמה פתוחה המאפשרת למפתחים להתאים את המצלמה ליישומים חיצוניים.

החברה משיקה מצלמה תרמית לאיתור פגמים בתהליך הייצור, ומצלמת אבטחה בפלטפורמה פתוחה המאפשרת למפתחים להתאים את המצלמה ליישומים חיצוניים

NDTherm - Thermographic Non Destructive Testing (PRNewsFoto/Opgal)

 חברת אופגל (Opgal) מכרמיאל, המפתחת מצלמות הדמאה תרמיות, השיקה שתי מערכות הדמאה חדשות, לשוק התעשייתי ולשוק האבטחה. מצלמת ה-NDTherm, המיועדת לשוק התעשייתי, מאפשרת ליצרנים לאתר באמצעות הדמאה תרמית פגמים בחלקים במהלך תהליך הייצור. מצלמת Sii OP, המיועדת לשוק האבטחה, מצוידת בתוכנת קוד פתוח וערכת פיתוח המאפשרות למפתחים לשלב את הטכנולוגיה של אופגל במערכות חיצוניות.

הדמאה תרמית מתבססת על העובדה כי כל אובייקט פולט קרינת חום בטווחי האינפרא-אדום. באמצעות מיפוי ההבדלים בין הטמפרטורות מצלמה תרמית מסוגלת לבצע שיקוף של המבנה הפנימי של אובייקט. הדמאה תרמית משמשת בתחומים רבים כגון דימות רפואי, אמצעים לראיית לילה ובידוק בטחוני.

ה-NDTherm™ של אופגל הינה מצלמת הדמאה תרמית המיועדת ליצרנים בשוק התעשייתי.  המצלמה, המתבססת על אלגוריתמים המנתחים את קרינת האינפרא-אדום שפולט האובייקט, מאפשרת לבצע במהירות ובזמן אמת שיקוף של המבנה הפנימי של האובייקט ובכך לסייע לאתר חללים, שברים ואי דיוקים בחלקים המרכיבים את המוצר ובחיבור ביניהם. הפיתרון עשוי לשמש, למשל, יצרנים בתעשיית הרכב או התעופה, המייצרים חלקים המורכבים מרכיבים רבים.

ה-NDTherm™ מסוגלת לבדוק אובייקטים שמורכבים מחומרים שונים כגון פולימרים מחוזקי סיבי פחמן (CFRP) וחומרים היברידיים ומבנים מורכבים כגון סנדוויץ'. המוצר זמין בכמה גרסאות: גרסה ניידת, הניתנת לתפעול על ידי אדם אחד וקלה לניוד בשטח, וכן גרסה נייחת וגרסה אוטומטית.

טכנולוגיית הדמאה תרמית בקוד פתוח

The new Sii(TM) OP dual channel thermal camera system allows easy integration via SDK and is built upon Linux OS. (PRNewsFoto/Opgal Optronic Industries Ltd.)
מצלמת ה-Sii(TM) OP של אופגל.

המצלמה השנייה שמשיקה אופגל היא ה- ,Sii OPהמיועדת לשוק האבטחה. לאופגל יש קו רחב של פתרונות לשוק האבטחה. הייחוד של ה- Sii OPהיא העובדה שהיא מצוידת במערכת קוד פתוח (לינוקס) ובערכת פיתוח, מה שיאפשר למפתחים לשלב את הטכנולוגיה של אופגל באופן פשוט במערכות חיצוניות ולהתאימה לצרכים שונים. המצלמה, התומכת בסטנדרט הגלובלי ONVIF, מצוידת בחיישן תרמי ובחיישן HD המאפשרים לבצע הדמאה גם ביום וגם בלילה.

אם בעבר מצלמות אבטחה היו מתבססות בעיקר על מערכות של טלוויזיה במעגל סגור, כיום נעשה שימוש הולך וגובר בשוק האבטחה במצלמות תרמיות, המאפשרות לבצע מעקב מדויק יותר אחר אובייקטים נעים וחומרים שונים בתנאי תאורה ומזג אוויר שונים.

"ה- Sii OP מציגה סטנדרטים חדשים לתעשיית האבטחה, בכך שהיא מציעה פיתרון יעיל וחסכוני, הכולל פלטפורמה פתוחה לאינטגרציה במערכות ולמפתחי תוכנה," אומר מנכ"ל ונשיא אופגל עמית מתתיה.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , אלקטרואופטיקה , חדשות