הזמנות חדשות לנובה ביותר מ-20 מיליון דולר

5 דצמבר, 2016

ספקית פתרונות המדידה הישראלית קיבלה מספר הזמנות מיצרני זיכרונות מובילים באסיה-פסיפיק בטכנולוגיות 3D-NAND

ספקית פתרונות המדידה הישראלית קיבלה מספר הזמנות מיצרני זיכרונות מובילים באסיה-פסיפיק בטכנולוגיות 3D-NAND

nova
Nova הרחובותית מפתחת פתרונות מטרולוגיה ומכשירי בדיקה לתעשיית השבבים

חברת נובה מרחובות (Nova), המפתחת פתרונות מטרולוגיה ומכשירי בדיקה לתעשיית השבבים מדווחת על הזמנות חדשות בהיקף של למעלה מ-20 מיליון דולר. נובה חשפה כי המזמינים הם יצרני זיכרונות בטכנולוגיות V-NAND באסיה-פסיפיק. היצרנים, שנובה בחרה שלא לחשוף בשמם, יעשו שימוש בפתרונות של נובה למדידות של מימדים קריטיים, הרכב חומרים ושכבות דקות בשלבי הייצור הקריטיים.

nova-ceo-eitan
מנכ"ל נובה איתן אופנהיים

נובה ציינה כי הפתרון שהיא מציעה נחבר לאור הפגנת ביצועי מדידה עדיפים ביישומים קריטיים, המבוסס על סל הפתרונות הייחודי של החברה, הכולל טכנולוגיות מדידה אופטיות ו-X-Ray בשילוב יכולות מידול ופתרונות תוכנה מתקדמים. נשיא ומנכ"ל נובה איתן אופנהיים אמר כי "ובה ממשיכה לבנות את מעמדה כמובילה טכנולוגית והבחירה בפתרונות שלנו, למדידת מימדים קריטיים והרכב חומרים, על ידי מספר יצרני זיכרונות מובילים בטכנולוגית V-NAND הינה עדות לכך. זכיות אלו וההזמנות שהתקבלו בעקבותיהן ממחישות את ההתקדמות שעשינו בשוק יצרני הזיכרונות והתהליך שעברנו לגיוון בסיס הלקוחות שלנו. זכיות אלו, שהינן תוצאה של תהליך בחירת ספקים, תורמות למאמצי החדירה שלנו לשוק הזיכרונות וצפויות לשפר עוד יותר את מיצובנו במהלך 2017."

בדרך לרבעון שיא נוסף?

נובה סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות שיא של 44.1 מיליון דולר, הישג שזוהרו הועם לנוכח שורת רווח שלילית, בשל הסדר תמלוגים חד פעמי עם המדען הראשי בישראל. הדיווח על עסקאות הענק עם יצרניות זיכרונות מאסיה-פסיפיק מחזק את הצפי של החברה להכנסות גבוהות של 42-46 מיליון דולר ברבעון הרביעי של השנה הנוכחית.

מניית החברה זינק היום בעקבות ההודעה החיובית בכ-4 אחוזים. נובה נסחרת לפי שווי שוק של 1.4 מיליארד דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , ציוד בדיקה , תעשייה ישראלית