חברת Secret Double Octopus גייסה 6 מיליון דולר

25 ינואר, 2017

החברה פיתחה פתרון אבטחה שאינו מצריך מפתחות לווידוא זהות. הפתרון מבוסס על אלגוריתם להגנה על קודי שיגור טילים גרעיניים

חברת אבטחת הסייבר Secret Double Octopus מבאר שבע, המפתחת פתרון לאימות זהות וחיבוריות מאובטחת נטול סיסמאות, השלימה סבב גיוס ראשוני (סבב A) בהיקף של 6 מיליון דולר. בגיוס השתתפו הקרנות JVP, , Liberty Media Israel VC, Iris Capital , BGV  וכן המשקיע הפרטי יניב טל. החברה מתכוונת להשתמש בהון כדי להרחיב את פיתוח המוצר וחדירה לשווקים בארצות הברית ובאירופה.

החברה פיתחה פתרון נטול מפתחות, לווידוא זהות והגנה על מידע ברשת, בסביבות ענן, מובייל ואינטרנט של הדברים (IoT). הטכנולוגיה של החברה מונעת סוגנים שונים של מתקפות סייבר כגון מהתקפות סייבר שנועדו לאסוף מידע היכול להביא לשבירת הצפנה, כמו גם מניעת התקפות מסוגי man-in-the-middle, מניפולציות PKI, גניבת מפתחות וחולשות של certificates authorities.

על פי החברה, הטכנולוגיה שלה מבוססת על אלגוריתם "שיתוף סוד" (Secret Sharing), שפותח בעבר במטרה להגן על קודי שיגור של נשק גרעיני. אלגוריתם זה הוכח כבלתי ניתן לפריצה ללא תלות בכמות כוח החישוב המוקצה לפריצתו, ולכן נחשב יותר בטוח מהצפנות מבוססות מפתח פומבי (PKI), שניתנות לפריצה באמצעים חישוביים, כמו גם פגיעות לחישוב קוונטי.

הטכנולוגיה של החברה למעשה מאפשר שליחת מידע דרך מספר ערוצי תקשורת, כשכל פיסת מידע אינה מכילה מספיק נתונים לשחזור חלק של המקור, אך כן מאפשרת להרכיב את המידע המלא לאחר הגעתן לנמען.

רז רפאלי, מנכ"ל Secret Double Octopus, מסביר: "שיטות אבטחה רבות, כגון שליחת קוד SMS, Biometrics, ססמאות חד פעמיות ו-Tokens מעניקות שכבת הגנה יחידה, דבר שהופך אותן פגיעות להתקפות – ובה בעת מסרבלות את חוויית המשתמש של הלקוח. הגישה מרובת ההגנות שלנו, במיוחד בכל הקשור לאותנטיקציה (Authentication, אימות) מאפשרת ללקוחות ליהנות הן מרמת האבטחה הגבוהה בשוק והן מחוויית משתמש מצוינת – הקריטית על מנת לגבור על התחכום של התוקפים".

Secret Double Octopus נוסדה ב-2015 על ידי פרופ' שלומי דולב, ד"ר שמרית צור-דוד, רז רפאלי וחן טטלמן. החברה פועלת במרכז המצוינות של קרן JVP.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , חדשות