חברת האבטחה Cybonet נכנסת לשוק הטורקי

21 פברואר, 2017

Cybonet מינתה את Sintel למפיצה שלה בטורקיה. בשנת 2016 בוצעו יותר מ-90 מיליון מתקפות סייבר על אתרי ממשל בטורקיה

 

חברת  Cybonet הישראלית המספקת פתרונות סייבר ואבטחת מידע, חתמה על הסכם הפצה עם חברת Sintel הטורקית, אשר פועלת באגן הים התיכון ומתמחה בתחומי התקשורת ובניהול ואבטחת רשתות טלקום. מנהל אזור המזרח התיכון ואפריקה ב-Sintel, ריצ'רד אנדרילי, אמר ש-Sintel מחפשת ללא הרף מוצרים ושירותים שיענו על צורכי הלקוחו. "השותפות עם Cybonet  מאפשרת לנו לספק קשת מלאה של פתרונות אבטחת הסייבר לבסיס הלקוחות שלנו". בעקבות ההסכם, Sintel מוסיפה לקו המוצרים שלה את פתרון אבטחת הדואר האלקטרוני המקיף של PineApp Mail Secure של סייבונט.

"אנחנו רואים בטורקיה שוק יעד קרוב בעל פוטנציאל מעניין", אמר מנכ"ל Cybonet דוד פלדמן. "על פי הנתונים שבידינו, השוק הטורקי מייבא 97% מציוד החומרה והתוכנה לסייבר שלו ממדינות אחרות והדבר מעיד על ההזדמנות העצומה שמגלם שוק זה. במובן זה, שותפות ההפצה עם Sintel היא כלי מרכזי להשיג אחיזה בשוק חשוב זה, אותו אנו מתכוונים לפתח גם בעתיד".

טורקיה נמצאת תחת מתקפה

פגיעותה של טורקיה למתקפות סייבר עלתה לכותרות בתקופה האחרונה, בין היתר בשל הפסקות החשמל שפקדו את איסטנבול ואזורים אחרים במדינה בסוף 2016. שר האנרגיה הטורקי Berat Albayrak העריך בראיון לעיתונות המקומית שההפסקות בשירות נבעו בין היתר ממתקפות סייבר. פקידי ממשל טורקים ציינו בסוף דצמבר שטורקיה ספגה לא פחות מ-90 מיליון מתקפות סייבר במהלך 2016, ברמות שונות של היקפים ושל מורכבות – החל ממתקפות DDoS ופגיעות באתרי ממשל ועד מתקפות של האקטיביסטים (hacktivists – האקרים אקטיביסטים). בין היתר, באפריל 2016 הדליפה קבוצה של האקרים אלמוניים נתונים בהיקף של 6.6 ג'יגה-בייט הכוללים פרטים אישיים של יותר מ-50 מיליון אזרחים טורקים. בסוף אוקטובר 2016 הודיעה חברת התקשורת הטורקית Turkcell שהיא דוחה את ההנפקה של יחידת התשתית שלה, Global Tower, בין היתר עקב סיכוני סייבר.

חברת Cybonet (לשעבר PineApp) היא ספקית פתרונות סייבר ואבטחת מידע, המותקנים על גבי יותר מ-3,000 מערכות ומשרתים קרוב ל-40,000 דומיינים בכ-60 מדינות בעולם. החברה מספקת מענה מקיף לאבטחת דואר אלקטרוני, סינון URL, ניטור מלא ושוטף של רשתות ובדיקות של פגיעויות אבטחת מידע. החברה פועלת מחיפה ומעסיקה כ-40 עובדים. בימים אלה היא נמצאת במבצע גיוס של כמה עשרות עובדים נוספים. סייבונט נמצאת בבעלות צארום אחזקות שבבעלות רוני צארום, המכהן גם כיו"ר החברה.

אתר החברה: www.cybonet.com.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , חדשות