אורביט תספק למשהב"ט מערכות ניהול תקשורת ב-8 מיליון שקל

13 אפריל, 2011

מדובר בהזמנת המשך להזמנה קודמת בהיקף של 23 מיליון שקל. החברה מעריכה כי לאור אופיו התשתיתית של הפרוייקט, היא תקבל הזמנות המשך במהלך השנה הקרובה ובשנים הבאות

מדובר בהזמנת המשך להזמנה קודמת בהיקף של 23 מיליון שקל. החברה מעריכה כי לאור אופיו התשתיתית של הפרוייקט, היא תקבל הזמנות המשך במהלך השנה הקרובה ובשנים הבאות

Techtime News Orbit Defense
נשיא ומנכ"ל אורביט, אבי כהן

חברת אורביט טכנולוג'יס (Orbit) מנתניה, דיווחה על קבלת הזמנת המשך של משרד הביטחון לאספקת מערכות ניהול תקשורת בהיקף של כ-8 מיליון שקלים.

המערכות שהוזמנו מהוות חלק חשוב בפרויקט תקשורת תשתיתי גדול. בשנה שעברה הזמין משרד הביטחון עבור פרויקט זה, מערכות לניהול תקשורת בהיקף של 23 מיליון שקלים. לאור העובדה שמדובר בפרויקט מתמשך, החברה צופה שתקבל הזמנות נוספות ממשרד הביטחון במהלך השנה הקרובה ובשנים הבאות.

חברת אורביט עוסקת בפיתוח וייצור מערכות תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה וטלמטריה ומערכות לניהול תקשורת ושמע במטוסים. נשיא ומנכ"ל אורביט, אבי כהן, אמר שהזמנת המשך מלמדת עלך שביעות רצון הלקוח. "אנו מאמינים שנמשיך להעמיק את הקשר עם משרד הביטחון גם בעתיד".

אורביט היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל אביב ונמצאת בשליטת זאב שטיין. לחברה רשת שיווק ומכירות עולמית לרבות בארה"ב, באירופה ובמזרח הרחוק. החברה מעסיקה 215 עובדים, מתוכם 190 בישראל בפיתוח ובייצור. היקף מכירותיה ב-2010 צפוי להסתכם ב-54.3 מיליון דולר. החברה צופה שב-2011 היא תצמח ב-14%-20% ותגיע להיקף מכירות של כ-62-65 מיליון דולר.

לאחרונה פירסם Techtime שהחברה מתכננת צמיחה באמצעות הנפקה בנסד"ק וביצוע עסקת רכישה משמעותית.

עוד בנושא: אורביט משדרת לנסד"ק.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , חלל , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית , תקשורת