HP תתקין את Deep Instinct במחשביה החדשים

28 מאי, 2019

תוכנת הבינה המלאכותית מתל אביב תתוקן בעשרות מיליוני מחשבים ניידים של HP, כדי לספק הגנה מיידית בפני איומי סייבר מוכרים ולא מוכרים. מנכ"ל דיפ אינסטינקט: "זהו השלב הראשון בשותפות אסטרטגית ארוכת טווח"

חברת HP העולמית (HPE) בחרה בתוכנת הבינה המלאכותית של דיפ אינסטינקט (Deep Instinct) מתל אביב כדי להגן על המחשבים החדשים שלה בפני התקפות סייבר. מדובר בלפחות כמה עשרות מיליוני מחשבים שיהיו מוגנים על-ידי התוכנה. המערכת תוטמע בפתרון ההגנה HP Sure Sense שיהיה חלק בלתי נפרד מהמחשבים החדשים של HP, ואשר יוסיף מימד של בינה מלאכותית להגנה הקיימת של המחשבים, המבוססת על חומרה. מדובר בעיסקת ענק: להערכת Statista, ברבעון הראשון של 2019 סיפקה HP כ-12.8 מיליון מחשבים שולחניים וניידים ללקוחות.

"החבירה אל Deep Instinct לצורך פיתוח HP Sure Sense, מאפשרת לספק למשתמשי הקצה פתרון רב עוצמה עם יכולת אמינה לניבוי ולמניעת איומי אבטחה, הן במצב הקיים היום והן בעתיד", אמר נשיא קבוצת המערכות האישיות ב-HP, אנדי רודס. חברת דיפ אינסטינקט הוקמה ב-2014 ונחשבת לחברת הסייבר הראשונה שיישמה יכולות של למידה עמוקה לפיתוח מערכות הגנת סייבר. היא פיתחה מעין "מוח מלאכותי" הלומד לזהות איומים ופרצות אבטחה בכל מכשיר, פלטפורמה או מערכת הפעלה, ולבלום אותם בזמן אמת, לפני שהם גורמים נזק.

אימון המערכת מתבצע בענן באמצעות סריקת מאגר גדול מאוד של מיליארדי קבצים. הפעלת ההסקות במחשב המשתמש מאפשרת לזהות את האיום באופן מיידי בלא צורך בביצוע סריקה של הקבצים באמצעות שרת חיצוני, או הרצת היישום החשוד בסביבה סגורה (Sandbox). להערכת חברת דיפ אינסטינקט, פתרון הבינה המלאכותית שלה מגיע לשיעור זיהוי תוכנות זדוניות מוכרות ולא מוכרות של יותר מ-99.9%. "העבודה עם HP לצורך הגנת מיליוני המחשבים הניידים החדשים של החברה היא הישג חסר תקדים לסייבר הישראלי", אמר גיא כספי (בתמונה למעלה), מנכ"ל ומייסד שותף של Deep Instinct.

לדבריו, "זהו השלב הראשון בשותפות אסטרטגית ארוכת טווח". שיתוף הפעולה נעשה במסגרת מאמץ של HP לספק את המחשבים המאובטחים ביותר בעולם. פתרון HP Sure Sense יהיה זמין בשלב הראשון במחשבים מסדרה HP EliteBook 800 G6 ו-ZBook 14u ובמחשבי HP ZBook 15u. החברה החליטה לנצל את הבינה המלאכותית לאור המורכבות הגוברת של איומי האבטחה: מדי יום מתגלות כ-350,000 וריאציות חדשות של תוכנות זדוניות ברמת מורכבות משתנה, אתגר שיצר צורך בגישה חדשה שאינה מתבססת על עבודה ידנית של מומחי אבטחה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , בינה מלאכותית , חדשות

פורסם בתגיות: HP , בינה מלאכותית , לימוד עומק , סייבר