Hailo מאיצה את התרחבותה ביפן באמצעות שיתוף פעולה עם Macnica

1 ספטמבר, 2021

מאקניקה הינה מפיצה של מוצרי אלקטרוניקה וסמיקונדקטור. היילו פיתחה שבב AI לאביזרי קצה. מנכ"ל היילו: "צעד גדול בחיזוק הנוכחות שלנו באזור אסיה והאוקיינוס השקט"

במסגרת התרחבותה בשוק אסיה והאוקיינוס השקט חתמה חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, המספקת שבבי AI למכשירי קצה, על שיתוף פעולה עם חברת מאקניקה (Macnica) מיפן, מפיצה גלובלית מובילה של מוצרים טכנולוגיים, שתמכור את מוצרי היילו ביפן. הסכם ההפצה יאפשר להיילו לשרת בצורה טובה את בסיס הלקוחות המתרחב שלה ביפן למגזרי שוק דוגמת רכב, ערים חכמות, קמעונאות חכמה, תעשייה 4.0 ועוד.

מאקניקה נוסדה בשנת 1972 בעיר יוקוהמה ומתמחה בשיווק מוצרי מוליכים למחצה ומכשירים אלקטרוניים וכן פתרונות מבוססי AI ו-IoT. פעילותה העסקית פרוסה על פני 24 מדינות ב-84 משרדים ברחבי העולם. שיתוף הפעולה החדש נחתם בעקבות ההקמה של Hailo Japan G.K, חברת בת בבעלות מלאה של היילו שמשרדיה בטוקיו והיא מנוהלת על הירו אוצ'ידה, לשעבר מנהל בכיר בחברת סוני.

בהיילו מציינים כי ההסכם החדש הוא מרכיב באסטרטגיית הצמיחה המתמשכת של היילו המתבצע באמצעות חיזוק השותפויות והיחסים עם לקוחות קיימים ביפן והמשך ההתרחבות לשווקים נוספים באזור אסיה והאוקיינוס השקט.

"שיתוף הפעולה עם מאקניקה הוא צעד גדול קדימה בחיזוק הנוכחות שלנו באזור אסיה והאוקיינוס השקט, במקומות שבהם גוברת ההתעניינות בפתרונות מבוססי AI", מסר אור דנון, מנכ"ל Hailo, והוסיף: "לכך מתלווה ביקוש גובר של לקוחות יפניים ששואפים לחזק את יכולות ה-AI של מכשירי הקצה."

היילו כבר עובדת עם מספר לקוחות במגוון מגזרים דרך ערוץ ההפצה של מאקניקה, אשר תמשיך לסייע בהפצת מוצרי היילו ללקוחות בשוק היפני ותספק להם תמיכה טכנית מקומית. בנוסף לכך, היא תסייע להאיץ את הפיתוח העסקי ולהרחיב את פעילויות השיווק ברחבי האזור.

שיתוף פעולה עם פוקסקון

החברה פיתחה ארכיטקטורה חדשה של מעבד ליישום רשתות נוירוניות. המעבד שלה, Hailo-8, מיועד לממש את שלב ההרצה, כלומר יישום ההסקות (Inference) באבזרי קצה. הוא מגיע לעוצמת עיבוד של 26 מיליארד פעולות בשנייה (26TOPS) וליעילות של 3TOPS לכל ואט. השבב בנוי מארבעה מרכיבים מרכזיים: מעבד תמונה המשפר את התמונה המגיעה מהחיישן לפני העברתה לזיהוי ברשת הנוירונית, מעבד לקבצי וידאו בתקן H.264, מעבד ARM-M4 המנהל את השבב, והרשת הנוירונית עצמה, שהחברה פיתחה, אשר מורכבת ממטריצה גמישה של יחידות עיבוד ויחידות זיכרון, אשר ניתן להגדיר את התצורה שלה באמצעות תוכנה.

על-פי הערכות שונות בתעשייה היקף השוק של שבבי בינה מלאכותית צפוי לצמוח בשנים הקרובות בשיעור של כ-37% בשנה, ולהגיע להיקף של כ-50 מיליארד דולר בשנת 2027, בהשוואה לכ-7.7 מיליארד דולר בשנת 2020. היילו פועלת במגזר ספציפי של השוק הזה: מעבדי בינה מלאכותית לאבזרי קצה ו-IoT, אשר צריכים להתמודד מגבלות קשות של גודל והספק כאשר הם מבצעים מטלות מורכבות. התחום הזה צפוי לצמיחה גדולה הודות למגמות שוק כמו תעשייה חכמה (Industry 4.0), צמיחה חזקה בתחום פתרונות ה-IoT בעקבות פריסת רשתות הדור החמישי והעניין הגובר בניטור חכם ובשירותים מנוהלים מרחוק.

לחברה כבר יש הסכמי שיתוף פעולה מהותיים, דוגמת העיסקה עם Lanner מטאיוואן, שהחליטה להתקין את המעבד של היילו בהתקן קצה המבצע אופטימיזציה של יישומי וידיאו תובעניים. מעבד ה-AI של היילו שולב במצלמת EdgeTuring ליישומי עיבוד תמונה של יצרנית המצלמות החכמות Leopard. גם קבלנית הייצור האלקטרוני הגדולה בעולם, פוקסקון (Foxconn) הטאיוואנית החליטה להטמיע את המעבד של היילו בדגמים החדשים של מחשבי עיבוד התמונה ממשפחת BOXIedge שהיא מייצרת.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , בינה מלאכותית , חדשות , סמיקונדקטורס