אינקרדיבילד השיקה פלטפורמה להאצת תהליכי פיתוח בתעשיית הרכב

28 נובמבר, 2022

הפלטפורמה ממפה את משאבי העיבוד הפנויים בארגון ומקצה אותם לטובת משימות עיבוד אינטנסיביות. בין לקוחות החברה, יצרן רכב אמריקאי

[בתמונה למעלה: מערכת נהיגה אוטונומית של Argo AI, מלקוחות Incredibuild]

חברת אינקרדיבילד (Incredibuild) השיקה פלטפורמה ייעודית להאצת תהליכי פיתוח תוכנה בתעשיית האוטומוטיב. הפלטפורמה החדשה מתבססת על טכנולוגיית הווירטואליזציה של החברה, הממפה את משאבי עיבוד הפנויים בארגון, בשרת המקומי כמו גם בענן, ומקצה אותם לטובת משימות פיתוח המצריכות כוחות עיבוד גבוהים. הפלטפורמה לעולם האוטומוטיב מתממשקת עם כלי הפיתוח המשמשים כיום צוותי פיתוח בתעשיית הרכב, כדוגמת QNX, AOSP, Yocto, Automotive Grade Linux, Qt, Jenkins, Gitlab, Github Actions ועוד. ל-Techtime נודע כי יצרן רכב אמריקאי עושה שימוש בפלטפורמה החדשה.

אינקרדיבילד פעילה כיום בעיקר בקרב לקוחות מעולמות הגיימינג, הפיננסיים והסמיקונדקטור כמו אדובי, סיטיבנק ו-Epic Games. הפלטפורמה הייעודית החדשה מסמנת עבור החברה כניסה לשוק חדש שהיא מזהה בו פוטנציאל צמיחה בשנים הקרובות. ואמנם, על רקע התפתחות תחומים כמו נהיגה אוטונומית ותא נהג דיגיטלי, משקל הכובד בתהליכי פיתוח בתעשיית הרכב עובר מחומרה לתוכנה, ותהליכי הפיתוח הופכים להיות קצרים ותובעניים יותר – ונדרשים לעמוד בתקנים מחמירים יותר. הלקוחות הפוטנציאליים עבור הפלטפורמה הם חטיבות תוכנה ביצרניות רכב וספקיות מערכות, כמו גם בתי תוכנה עצמאיים בתחום. 

להפוך את מחשבי הארגון למחשב-על

אינקרדיבילד פיתחה פלטפורמה המתחברת אל כל המחשבים בארגון, מאתרת את המעבדים הפנויים או מעבדי CPU שיש בהם משאבי עיבוד בלתי מנוצלים, ורותמת אותם לטובת תהליך עיבוד ופיתוח שדורשים משאבי עיבוד גדולים. באופן זה ניתן לגייס לטובת הפרויקט משאבי מחשוב עצומים. הפלטפורמה של החברה מאפשרת לבצע שיתוף כוחות דומה גם של מכונות וירטואליות בפלטפורמות ענן כמו Azure ו-AWS. החברה פעילה במיוחד בקרב חברות תוכנה, מחקר ופיתוח וגם גיימינג, ואולם בקרב לקוחותיה ניתן למצוא גם חברות המפתחות תוכנה לנהיגה אוטונומית, חברות ענן וחברות IoT.

בפועל, הפלטפורמה הופכת את הארגון למחשב-על גדול, באמצעות התקנת רכיב תוכנה (Agent) בכל מחשב ברשת. מחשב-העל הווירטואלי מפעיל לצרכיו את העיבוד הבלתי מנוצל (Idle CPU) בכל רגע נתון, של יתר המחשבים ברשת. הקמת רשת העיבוד המאוחדת נעשית באמצעות תשתית התקשורת הקיימת ולא כרוכה בהתקנת חומרה מיוחדת.

בחודש אוקטובר השיקה החברה את הגרסה החדשה של פלטפורמת ההאצה שלה, Incredibuild10. אחת התכונות החדשות בגרסה החדשה היא היכולת לשעתק ולשתף cache data בין צוותי פיתוח שונים בארגון, דבר שלדברי אינקרדיבילד חוסך זמן עבודה. במרץ 2021 גייסה החברה 140 מיליון דולר, וביוני השנה גייסה סכום של 35 מיליון דולר. מנכ"לית החברה היא תמי מזאל שחר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , SOFTWARE , חדשות

פורסם בתגיות: Incredibuild