PTC משיקה בישראל גרסת ענן ראשונה לתוכנת הדגל Creo

20 ספטמבר, 2023

בנוסף הכריזה PTC גם על השקת Creo 10.0. הגרסאות החדשות פותחו במרכז הפיתוח של החברה בישראל וישמשו חברות כמו פרארי, וולוו, פולקסווגן, נאס"א, אינטל, פיליפס, מיצובישי, טושיבה מוטורולה ועוד

חברת PTC האמריקאית הכריזה על הגרסה העשירית של תוכנת התיב"מ (CAD) שלה Creo, ועל מתן שירותי שימוש בתוכנה במודל של תוכנה כשירות (SaaS). הגירסה החדשה פותחה בשני מרכזי הפיתוח של החברה בהרצליה ובחיפה והיא תשמש חברות ייצור וטכנולוגיה מהגדולות בעולם, בהן:  פרארי, וולוו, פולקסווגן, נאס"א, אינטל, פיליפס, מיצובישי, טושיבה מוטורולה ועוד. בגרסה החדשה, Creo+, כוללת את כל היכולות הקלסיות של Creo, ובנוסף כלים לתכנון מסונכרן בזמן אמת עבור עבודה שיתופית של צוותי פיתוח. התקנת Creo+ מתבצעת באמצעות פלטפורמת SaaS המאפשרת התקנה, הטמעה וניהול רישיונות השימוש.

סמנכ"ל פיתוח ב-PTC ישראל, חנוך שירי, אמר שהגרסה החדשה משלבת את יכולות התכן של Creo ביחד עם היתרונות שניתן להשיג רק באמצעות עוצמת הענן. "משתמשי Creo+ יכולים כעת לשתף פעולה בו-זמנית עם שותפים פנימיים וחיצוניים. מדובר באבן דרך משמעותית מהחינת הלקוחות שלנו. אנחנו גאים שהמוצר פותח בישראל". חברת PTC שבסיסה בבוסטון מפתחת פתרונות לניהול מחזור חיי המוצר (PLM). לחברה כ-30,000 לקוחות בעולם וכ-70 לקוחות בישראל. בשנת 2022 הסתכמו מכירותיה בכ-1.93 מיליארד דולר.

בשנת 1991 היא הקימה מרכז פיתוח בישראל וכיום היא מעסיקה מאות עובדים בשני מרכזי פיתוח בהרצליה ובמתחם הטכניון בחיפה. מרכז הפיתוח הישראלי הוא השני בגודלו בעולם, מחוץ לארה"ב, והוא אחראי לפיתוח המוצרים המובילים של החברה, בהם תוכנת Creo. התוכנה מאפשרת לתכנן את המוצר באופן דיגיטלי, לצפות בו בתלתממד, לבחון כיצד כל מרכיביו משתלבים יחד, לאפשר ללקוחות ולספקים לבחון אותו בשלבי התכנון ולבצע עדכונים בטרם הגיע לשלבי הייצור.

יכולות חדשות בתחום Additive Manufacturing

בין התכונות החדשות בגרסת הענן: כלי שיתוף פעולה בזמן אמת, מרכז בקרה המאפשר למנהלי מערכות המידע להטמיע ולעדכן את Creo+ ברחבי הארגון, משולחן עבודה אחד. במקביל להשקת Creo+ הכריזה PTC על השקת גרסה מעודכנת של התוכנה, Creo 10.0. בין השיפורים בגרסה החדשהתכנון וייצור חומרים מרוכבים, שיפור סימולציית שדה ראיה (כולל הצגת החזרים במראה), וסימולציית מעטפת תנועה המבוססת על מספר נקודות ייחוס בכף היד, המשפרים את התכנון הארגונומי של המוצר, שיפורים מבוססתמודל ( Model-based definition), הרחבת תרחישי שימוש תכנוניים מונעיסימולציה, ועוד.

הגרסה החדשה מרחיבה את היכולות של אפליקציות ייצור, עיבוד שבבי והדפסה בתלת מימד: אפליקציית הייצור של Creo מספקת כעת יכולות כרסום במהירויות גבוהות, ויזואליזציה משופרת לקובץ CL והצגת מסלול הכלי המשבב. בתחום ה-Additive Manufacturing נוספו אופציות חדשות בתכנון מארג (Lattice) ליצירת מבנים חזקים וקלימשקל' כולל מארג בעל מקדם פואסון שלילי (Auxetic) המותאם לשיכוך הלם, תמיכה במארג IWP ובתכנון מונחהסימולציה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: CAD , PTC , תיב"ם