RT חנכה מתקן ייצור חדש שיוזיל את הייצור ברבע

18 דצמבר, 2019

יצרנית בלוני התצפית חנכה מטה חדש ביבנה בשטח של 4,000 מ"ר, שכולל מתקן ייצור משודרג, שלדברי החברה מוזיל משמעתית את העלויות. מנכ"ל RT: "אנחנו יכולים להציע את המערכות שלנו במחיר תחרותי יותר מבעבר"

יצרנית בלוני התצפית RT LTA חנכה מטה חדש וגדול ביבנה. המבנה, הנמצא בסמוך למשרדים הישנים,  מתפרש על-פני שטח של 2,000 מ"ר של חלל סגור ועוד 2,000 מ"ר של שטח פתוח, פי 3 משטח המטה הקודם. השטח הגדול מאפשר לחברה לשלב את כל פעילות החברה, לרבות הייצור וההרכבה, תחת קורת גג אחת. עד היום ייצרה החברה את מערכות הבלון במפעל בקצרין. המבנה החדש יכלול גם מרכז הדרכות להכשרת מפעילי הבלונים.

מ-RT נמסר כי בתהליך בניית המטה החדש הושם דגש על שיפור מהותי בתהליכי הייצור, שכלל הוספת מכשור ואוטומציה חדישים וקיצור תהליכי הייצור של המערכות. לדברי החברה, שיפור וייעול התהליך נותנים לחברה את היכולת להוזיל את עלויות הייצור של המערכות ולהציע ללקוחות את מערכות הבלון שלה במחיר שיכול להיות נמוך אפילו בשיעור של 20-25% מן המחיר המקורי  ובכך להגדיל את שוק היעד הפוטנציאלי, בעיקר בתחום האזרחי.

רמי שמואלי, מנכ"ל חברת RT: "בנוסף להשקעה כספית עצומה, בתכנון המבנה החדש הושקעה מחשבה רבה על לקוחות החברה ועל לקוחות פוטנציאליים, ועשינו ככל שניתן על מנת להוזיל את עלויות הייצור, זאת בכדי שנוכל להציע את המערכות שלנו במחיר תחרותי יותר מבעבר".

RT פיתחה משפחה של 6 מערכות בלון, בשם Skystar, מתאימות למגוון משימות, החל ממשימות מודיעין ואבטחה מבצעיות, דרך הגנת גבולות, בטחון פנים, משימות משטרתיות ואבטחת אירועים אזרחיים. הן מגיעות בגדלים שונים ויכולות לשאת מגוון מטענים שונים, וביניהם מצלמות, מטע"דים, ציוד תקשורת, מודיעין ועוד. מערכות הבלון של RT מסוגלות לפעול בתנאי מזג אוויר ורוח קשים, ולהישאר באוויר עד 72 שעות ברצף. 

בלוני התצפית של חברת RT כבר צברו יותר משני מיליון שעות פעולה מבצעיות, והם פעילים כיום במדינות רבות ושונות ברחבי העולם. בין היתר, שימשו הבלונים של RT לאבטחת ביקורים של האפיפיור במדינות שונות בעולם וכן למשימות תצפית בגבול עזה במבצע "צוק איתן". בשנת 2016 הוגדרה החברה כאחת מחמש החברות המשפיעות ביותר בעולם בתחום המערכות המרחפות על ידי הסקר הרשמי של חברת המחקר Markets and Markets.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , ייצור וקבלנות משנה , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: RT LTA , רמי שמואלי